HTML

2007.09.06. 22:08 Concrete

Exodus

 



Tegnap Gyurcsány pekingi-útjáról olvasgattam, így találtam rá egy index-cikkre, amelyben az úton készült rendkívül impresszív képet elemezgetik:


Válaszként az itt elhangzó felhívásra én is elkészítettem a saját verzióimat:  
A Fővárosi Nagycirkusz  pekingi úttörői egy helyi high-tech műlovarnővel kiegészülve

Gy. Ferenc őrmester vs mutáns cyborg-zombik


 

beton.blog.hu/media/file/Erdelyi_indulo.mp3

Szólj hozzá!

Címkék: én gyurcsány


A bejegyzés trackback címe:

https://beton.blog.hu/api/trackback/id/tr43159187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása